I skolan...

Hejhej nu är jag i skolan och har lunchrast. Imorse var det NO-prov och det gick asdåligt... Fast jag har ju iaf pluggat så. Jag pluggade ju typ hela söndagen. Snart är det mentor, datatid och sen matte :P Inte kul med matte... Efter skolan kanske jag ska till Sara. :) Ska ringa och fråga sen. Aja. Imorn är det iaf agillitykurs :D Äntligen!! Ska prata med mormor sen ikväll och komma överens om tid och så... Och sen ska hon fixa pannkakor också. Annars kommer Lexie INTE göra som Jag vill.. XD Aja har inget mer att skriva så hejdå

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, härligt :) Här har det kommit någon enstaka nattskur, annars har det varit fint väder. Men nu börjar det bli molnigt. Hade du en bra valborg? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-05-02 @ 12:20:28
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Sara

Tråkigt att provet gick dåligt :/

2011-05-02 @ 15:40:04
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0